פרטים עלי

אני בת 23, סטודנטית במחלקה לסוציולוגיה אנתרופולוגיה וללימודי תקשורת באונ' בן גוריון בבאר שבע. אני מתעניינת רבות בתזונה בריאה ומתעסקת בספורט (ריצות בעיקר וריקודי סלסה), בעקבות הידע שרכשתי עם השנים, הרגשתי מספיק בטוחה על מנת לשתף אתכם בידיעותיי, מקווה שתשכילו ותהנו והכי חשוב שתשמרו על אורח חיים בריא!

יום חמישי, 25 באוגוסט 2011

צעד אחר צעד...


אז עכשיו, לאחר ששמעתם וקראתם על יתרונות הפעילות הגופנית, אעבור אתכם על כל מה שאתם צריכים לעשות על מנת להתחיל להתעמל ולשמור על בריאותכם.

1. ראשית עליכם לבחור את הפעילות המועדפת שתגרום לכם גם הנאה ולא רק סבל. הפעילויות המומלצות ביותר, הן ריצה, הליכה, שחייה, רכיבה על אופניים וכו', אך אם ההנאה שלכם כרוכה דווקא במשחק כדורגל, כדורסל או אפילו ריקוד- אלה מומלצים לא פחות. 

2. חשוב לבחור את הזמן הקבוע במשך היום, שבו תתבצע הפעילות. רצוי לפנות לעצמכם כ-30 דקות לפחות ביום, במרבית ימי השבוע. זה הרבה יותר מועיל מאשר ישיבה פסיבית מול הטלוויזיה, אז אל תהיו 












והתחילו להשקיע בבריאותכם!

3. בחרו את המקום שבו תיערך הפעילות הגופנית-מסלול בפארק, חוף הים, בריכה או כל מקום אחר שנעים לכם להגיע אליו. כמו- כן כדאי לבחור גם בחברה מתאימה אם לא בא לכם להתאמן לבד. 

4. הציבו מטרה גדולה וכמה מטרות קטנות, הן ידרבנו אתכם להתאמן.

5. אל תשכחו, להצטייד בלבוש מתאים, קל ונוח: כובע, במידת הצורך, נעליים נוחות וקסדה במידה והנכם רוכבים על אופניים.

6. הקפידו על חימום איטי הכולל מתיחות לפני הפעילות ועל שחרור שרירים לאחריה. 








7. אל תאיצו בעצמכם! ואת הפעילות האירובית הראשונה שלכם, בצעו במתינות ובזהירות, אל תשכחו שישנם עוד ימים רבים לפניכם לעסוק בפעילות גופנית ;)

8. אל תשכחו לשתות מים בכמויות מרובות תוך כדי הפעילות ולאחריה.

9. לאחר סיום הפעילות הקפידו לאכול ארוחה קלה, שמורכבת בייחוד, מחלבונים ופחמימות כמו : סנדביץ' עם גבינה וירק, טונה וכו'. 

10.והכי חשוב, שמרו על עצמכם בריאים ושלמים!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה