פרטים עלי

אני בת 23, סטודנטית במחלקה לסוציולוגיה אנתרופולוגיה וללימודי תקשורת באונ' בן גוריון בבאר שבע. אני מתעניינת רבות בתזונה בריאה ומתעסקת בספורט (ריצות בעיקר וריקודי סלסה), בעקבות הידע שרכשתי עם השנים, הרגשתי מספיק בטוחה על מנת לשתף אתכם בידיעותיי, מקווה שתשכילו ותהנו והכי חשוב שתשמרו על אורח חיים בריא!

יום שלישי, 23 באוגוסט 2011

כמה דברי פתיחה...

בלוג זה יעסוק בכל מה שקשור לתזונה נכונה ושמירה על אורח חיים בריא, החל מהרכב המזון, עבור להמלצות לתזונה נכונה וכלה בפעילות גופנית מומלצת שתשלים את האפקט של התזונה הנכונה על בריאותינו. בבלוג אציע דרך אחרת ובריאה יותר להזין את הגוף, לספק לו את המזון ואת המים שיתמכו בתפקודו, ולא להיפך. אשמח לשתף אתכם בעקרונות התזונה שאימצתי במהלך השנים האחרונות ואשר עוזרים לי לשמור על אורח חיים בריא יותר.

חשוב לציין, כי בלוג זה נכתב במסגרת קורס בתקשורת "הבלוג הראשון שלי"!!! 

להערות, תלונות ומענות, אנא לחצו כאן ותעברו למייל שלי, אשמח לענות על כל שאלה.

לפני שאתחיל, ברצוני לצרף לכם את פירמידת המזון שאני משתמשת בה ואשר מכילה בתוכה המלצות לתזונה יומית נכונה, על מנת להבין אותה בצורה מפורטת יותר לחצו על התמונה והיא תעביר אתכם לאתר שיסביר כיצד לקרוא אותה נכון.
קחו את הפירמידה לתשומת לבכם, היא תעזור לכם להתמצא בצורה טובה יותר בקריאת הבלוג שלי.







קריאה נעימה :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה